UWAGA
Twój limit przeglądania postów to 5 aby zobaczyć więcej musisz zalogować się.
-
uzyszkodnik
- Lottożłop
- Posty: 1332
- Rejestracja: 17 lip 2018, 7:52
- Lokalizacja: Stołeczna Wieś
-
Kontakt:
Post
autor: uzyszkodnik » 27 lip 2018, 8:34
Masakra

Może nie chciało mu się fatygować, żeby wysłać kupon, bo był upał

-
ER33
- Moderator
- Posty: 6994
- Rejestracja: 16 lip 2018, 11:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: ER33 » 27 lip 2018, 10:49
Czad. Może nie było akurat osoby przeszkolonej do obsługi terminala, no i wtedy zonk

Kiedyś też się z tym spotkałam, rano w dzień powszedni w spożywczo-monopolowym. Po południu na zmianie miał ktoś być z ogładą w tym temacie. Co mi po tym jak ja chciałam w danym momencie wymienić zdrapki

-
Krzysiek
- Moderator
- Posty: 2875
- Rejestracja: 16 lip 2018, 21:32
- Lokalizacja: Małopolska Południowa
-
Kontakt:
Post
autor: Krzysiek » 27 lip 2018, 13:33
@boobs, trzeba było im odpowiedzieć ok. Ale jak padnie główna na moje liczby lub czwórka za nie wysłany kupon to zrzute robicie. Za takie coś to powinna być kolektura zabrana. Bo to potencjalna szkoda wyrządzoną klientowi
Magister, Inżynier, Doktor Habilitowany, Profesor wszystkich Profesorów, Noblista a nawet Ksiądz

-
Przemek
- Janusz kombinator
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 lip 2018, 11:19
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek » 27 lip 2018, 17:08
Dla mnie to w ogóle jest nie do pomyślenia. Co to jest za tekst "Nie ma czasu" do klienta? Albo prowadzą kolekturę normalnie albo wcale. Za takie zachowanie powinny być duże kary finansowe od TS-a.
-
uzyszkodnik
- Lottożłop
- Posty: 1332
- Rejestracja: 17 lip 2018, 7:52
- Lokalizacja: Stołeczna Wieś
-
Kontakt:
Post
autor: uzyszkodnik » 27 lip 2018, 17:27
Po prostu zamknąć im kolekturę, i tyle. Choć pewnie tak bardzo by na tym nie ucierpieli, bo Lotto to zaledwie mały procent sprzedaży w takich punktach

-
boobs
- ***MISZCZ ML***
- Posty: 1242
- Rejestracja: 16 lip 2018, 18:26
-
Kontakt:
Post
autor: boobs » 27 lip 2018, 21:34
Przemek pisze: ↑27 lip 2018, 17:08
Dla mnie to w ogóle jest nie do pomyślenia. Co to jest za tekst "Nie ma czasu" do klienta? Albo prowadzą kolekturę normalnie albo wcale. Za takie zachowanie powinny być duże kary finansowe od TS-a.
No też poczułem się "gorszy" od klientów sklepu. Bo jest czas, żeby obsłużyć klientów sklepu ale nie ma czasu, żeby obsłużyć klienta do lottomatu. Taka trochę dyskryminacja ale już nie chciałem robić awantury. Opisałem potem sytuację na fb Żabki. Zgodzili się ze mną, że sytuacja była bardzo niefajna. Obiecali, że zainteresują się sprawą. Mieli jeszcze raz wyszkolić ich z obsługi lottomatu ale póki co nic się nie odzywają.
-
Nutaharion
- Moderator
- Posty: 4986
- Rejestracja: 17 lip 2018, 23:47
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontakt:
Post
autor: Nutaharion » 28 lip 2018, 6:21
Centrala raczej tylko Cię miała za zadanie uspokoić i jestem niemalże pewny, że do ajenta nic nie doszło

-
boobs
- ***MISZCZ ML***
- Posty: 1242
- Rejestracja: 16 lip 2018, 18:26
-
Kontakt:
Post
autor: boobs » 28 lip 2018, 7:00
Nutaharion pisze: ↑28 lip 2018, 6:21
Centrala raczej tylko Cię miała za zadanie uspokoić i jestem niemalże pewny, że do ajenta nic nie doszło
Zapewne tak było ale już mnie to nie interesuję ponieważ więcej do tej Żabki nie pójdę. Na szczęście w moim mieście kolektur jest całkiem sporo, a i w niehandlowe niedziele jest jedna czynna. Tylko trochę dalej, ale to nie szkodzi.
-
ER33
- Moderator
- Posty: 6994
- Rejestracja: 16 lip 2018, 11:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: ER33 » 10 paź 2018, 15:45
Odświeżę trochę temat

Dzisiaj rano jedna sztuka (czarna wersja) z nr 025 i wpadło złoto pod dyszką na ostatniej pozycji 8-)
-
ER33
- Moderator
- Posty: 6994
- Rejestracja: 16 lip 2018, 11:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: ER33 » 10 paź 2018, 23:06
Po pracy zwrocik wymieniłam na jedną sztukę z nr 005 i całkiem niespodziewanie siadło
50 zł 
Wahałam się czy nie wziąć nr 006, ale dobrze wybrałam

-
Załączniki
-

- 100_5624.JPG (698.2 KiB) Przejrzano 3726 razy
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości